2012-12-24

God hjul och grått nytt hår! Jag skulle ha lagt mig för en och en halv timme sedan men jag fastnade framför datorn. Jag var med och tävlade i några julkalendrar. Jag hatar alla rim och annat skit man måste komma på. Jag vann i alla fall en grej i år... någon träningströja och en produktcheck.

Imorgon är det alltså julafton... fast egentligen idag eftersom klockan är över tolv. Jag har inga förväntningar alls på dagen. Jag har världens jävla huvudvärk, känns som någon slagit till mig i bakhuvudet. Ska nog ta ett par Alvedon innan jag lägger mig. Jag har redan fått en julklapp... fast en som mina päron gav mig förra året: 1000 kr. När jag röjde här hemma så hittade jag en kasse med julklappar från 2011. Ja, jag vet... jag är en riktig baglady. Vet inte varför det blev så att jag inte packade upp grejerna... jag mådde kanske inte bra och sedan glömde jag bara bort det. Så nu har jag råd att köpa både ett par rejäla vinterkängor och kanske något mer kul. Jag var tvungen att slänga mina enda vinterskor för det läckte in en massa vatten när jag lufsade omkring i snön.