2012-12-01

Har precis gått igenom lite av mina kvitton och räkningar. Känner mig ännu deppigare nu. När jag är nere så handlar jag saker... och det blev en hel del i november. Som tur är kommer räkningen på allt i slutet av december så jag ska snåla som fan nu i december. Ska äta alla konserver och annat jag har i skafferiet och om jag måste handla så blir det bara basvaror till så billigt pris som möjligt. För att undvika mellandagsreor sen så är det väl bäst att inte ens ge sig ut. Jag ska bara sitta hemma och ha det tråkigt. Nej, det finns annat att göra. Jag får hålla ännu mer utkik efter gratisprylar och saker som händer i stan som inte kostar något. Får väl ge mig ut till mataffärerna varje helg och äta mig mätt på provsmakningar. *ha, ha*

Nej, nu ska jag äta frukost... även om jag inte är ett dugg hungrig... men det sägs ju vara dagens viktigaste mål.