2012-12-12

Skumt det är med Blogger ibland. Jag fick ändra inställningarna för kommentarer för jag kunde inte kommentera det andra kommenterat. Invecklat... ja.

Trodde att yrseln var lite bättre idag... men när jag badade så snurrade det till rejält. Jag borde gå till husläkaren men jag vill egentligen inte. Dels på grund av panikångesten och dels för att det enda jag kan tänka på är alla möjliga sjuka man möter i väntrummet. Det är så töntigt för husläkaren kan ändå inte göra något förutom att remittera en vidare. Men jag har ju redan varit hos akuten så varför måste man träffa husläkaren? De borde kunna skicka en remiss ändå. Men de vill väl inte bli stämda eller något... eller så vill de bara tjäna pengar. Fast jag har i och för sig frikort. Hm, får se hur jag gör. Det är kanske bäst att kolla upp allt ändå. Nja... jag vet inte.