2013-04-23

Allt är skit. Måste bort snart innan jag blir knäpp. Det känns som att bråcket är tillbaka men eftersom det fortfarande är svullet efter operationen så kan ingen avgöra hur det står till. Jag måste vänta två, tre veckor tills svullnaden är borta. Det gör ont på samma sätt som tidigare där bråcket satt. Jag är trött på att ha ont... har haft det i snart ett år. Allt stillasittande har gjort att jag fått inre hemorrojder också... så jag måste till läkare och klämma åt jävlarna. Äh, jag vet inte hur man fixar det. Tror jag hört något om att de sätter en liten slags gummisnodd som stryper blodtillförseln så att hemorrojden till slut... trillar av?

Nu ska jag sova. Känner bara för att gråta... jag känner mig jävligt låg på alla sätt. Om det inte händer något kul snart så tar nog min hjärna semester igen. Med det menar jag att hjärnan stänger av för att det blir för mycket helt enkelt. Jag orkar inte med mycket mer...

Fattar inte varför jag skriver dagbok från mobilen heller när det går mycket snabbare på datorn.