2013-04-24

Kul... jag kände mig lite uppåt men det varade inte länge. Jag berättade för mina päron om vinsten och att jag även vunnit presentkort på hotell som Mårten och jag kanske ska utnyttja när vi bilar ner till Spanien. Farsan sa inte grattis eller någonting... det enda han sa var "men ni åker väl raka vägen ner, inte via franska rivieran". Alltid pengar... jag får väl pröjsa själv då och strunta i att äta för jag vill verkligen åka till Saint-Tropez. Att vara där är som att ladda kroppens batterier. Det är svårt att förklara men det är hela miljön och allt... man mår bra helt enkelt. Jag vet att mina föräldrar är snälla som pröjsar och jag är jättetacksam för det. Jag önskar bara att jag slapp må så jävla dåligt jämt...

Nej, nu ska jag ta en till Lergigan och sedan äta frukost för det glömde jag bort att göra.