2013-04-24

Jag skulle just skriva om att karma inte alltid fungerar. Igår var Mårten och jag och handlade och när jag besökte damtoan så stod det en kasse på handfatet. Jag kikade i och trodde först det var skräp men såg sedan att det var papper från någon urologmottagning och längst ner låg även ett par solglasögon. Jag kunde ha tagit solglasögonen för de var ganska snygga men jag gick till kundtjänst och lämnade in allt. Jag tänkte att gör man en god gärning så kanske man får något tillbaka på ett eller annat sätt. Det stämde inte igår för större delen av dagen var skit, jag ska nog äta dubbel dos Lergigan igen. Men... idag fick jag mail om att jag vunnit i en tävling. Det höjer humöret lite i alla fall.

*ha, ha*. Karma fungerar nog rätt fort ändå. Jag ser nu att jag fick vinstmailet redan igår, bara någon timme efter min goda gärning. *skratt*