2014-02-11

Bio

Jag brukar inte gilla svensk film och absolut inte komedier men igår såg jag "Tillbaka till Bromma" och den var faktiskt bra... så gå och se den! Jag var lite borta igår... har inte mått bra den senaste tiden... men Mårten påpekade att en kille glodde på mig jättemycket igår. Det händer ofta att folk stirrar... och nej, det är inget jag inbillar mig för både morsan och Mårten märker det också. Tydligen liknar jag alltid någon. Jag är väl som en korsning av Jennifer Love Hewitt, Alicia Keys och Jennifer Lopez... enligt släkt och vänner i alla fall. Jag tycker bara att jag ser ut som... jag. Mårten visade bilder på någon annan kvinnlig artist som liknar mig. Minns inte om vad hon heter... får fråga Mårten om jag ko... Ha! Min hjärna vaknade till, hon heter ju Melissa Horn. På vissa bilder finns det kanske några likheter... eller inte. Äh, jag är jag... även om jag oftast inte känner mig som jag på grund av all skit i mitt liv. Inte bokstavligt talat alltså...

Nej, nu säger min hjärna att den vill växla till strömsparläge. God natt! Inte för att jag haft några bra nätter sedan jag kom hem från Spanien... men sova måste man ju. Ska nog ta en sovmorgon imorgon. Visst, jag vaknar kanske klockan 8 ändå, men... Jösses... sluta knappa på mobilen Vivi. Okej, jag ska bara... Hm, känner mig som Alfons Åberg... som för övrigt var en av mina favoriter. Måste... lägga ner mobilen... nu... Okej, natti natti.