2014-02-03

Lost in space

Jag tog upp mobilen för att skriva ett inlägg här och fastnade istället bland mina foton och gamla minnen. Måste se till att skapa nya... bara jag blir hel någon gång. Det är inte kul att gå omkring ovetandes om man har bråck eller inte. Ibland störs jag inte av det så mycket men tidigare idag när jag nös så högg det till vid gamla bråckområdet.

Äh, nu ska jag sova. Var tvungen att ta en Postafen utöver mina Lergigan för jag mådde illa. Det är kanske allt kött jag åt idag... jag åt både tryffelsalami och prosciutto crudo. Vet inte varför jag bara känner för att äta Pasta fyra ostar till lunch och en halv påse tranbär till middag. Det är jättekonstigt. Jag äter självklart annat när folk bjuder mig... men det är inte alltid det funkar...

Nä, nu orkar jag inte tänka mer. God natt...