2014-09-02

Klockan är halv nio på kvällen och det är fortfarande +30 grader ute. Skönt va? Jag var ute och svabbade trappan i förmiddags och det var varmt då också. Nu är jag inte ensam i Spanien längre. Mårten ringde för någon timme sedan från Madrid. Det är flera timmar tills han dyker upp här så jag ska bara kolla på TV tror jag.

Jag mår inte så värst bra... med något. Mensen gör att bråcket är värre eftersom jag är mer bloated. Känner mig trött hela tiden också. Igår hade jag världens jävla huvudvärk så jag tog två Alvedon. Ångesten är sådär... kunde varit bättre... men även sämre. Är deppig också. Det beror inte på något specifikt, jag är bara less på allt. Allt känns meningslöst. Men vädret är fint i alla fall... öh...

Reklam, reklam, reklam. Kan snart alla utantill. Nej, nu ska jag sätta mig och se vidare på spanska motsvarigheten till... vem vill bli miljonär... eller var det pengarna på bordet... eller något annat töntigt namn. Äh...