2015-01-01

Jag sov inte mycket natten till idag... men jag sov som en stock. Inte så konstigt efter ett par timmars dansande. Tror jag tog motsvarande 14000 steg. Var på Le bon Palais först men alla var så gamla och tråkiga och konstiga. Vi gick till Kristall istället... där var folk yngre och mer normala men det var mest killar där. Minst 10 killar tog mig på baken. En drog iväg mig mot mitten av dansgolvet trots att han såg att jag dansade med Mårten. Det var kul i typ 2 sekunder sedan ursäktade jag mig och sa att jag behövde dricka. Snubben var inte snygg och inte kunde han dansa heller. Han hade nog inte velat dansa med mig heller om han vetat hur gammal jag är... *ha, ha*

Mårten får visa leg på Systemet ibland och om folk tror att han är min farsa... hur gammal tror de att jag är då?