2015-04-26

Jag försöker rensa lite på datorn. Har mängder av filer och bilder att gå igenom. Hittade min inofficiella dagbok som jag skrev i några år efter att det tog slut med mitt ex. Det är ganska intressant läsning... bara man inte läser för mycket. Vem vet, någon gång lägger jag kanske upp det på nätet också... eller inte. *ha, ha*

Jag känner mig asdeppig (ja, jag kan garva ibland men det betyder inte att jag mår bra). Jag vet inte varför men det känns som att jag sjunker djupare och djupare ner i deppighetens träsk. Jag försöker muntra upp mig själv med dåliga skämt, TV, Internet men allt är trist. Varje morgon när jag vaknar så är min första tanke "Fan, inte igen". Vill bara sova hela tiden men jag ska upp och gympa ändå. Kan jag inte vara stark mentalt så kan jag åtminstone påverka det fysiska. Nej, nu ska jag sova...