2015-04-17

Jag var hos Mårten igår... eller var det i förrgår? Hm... Nåväl, det var kul att komma ut lite även om vi mest var inne på grund av skitvädret.

Min ångest är inte kul. Jag tar bara en dag i taget och försöker vara utan Xanor. Fast igår tog jag piller för vi var i stan på ett event. Först tänkte vi inte gå men sedan ångrade vi oss. Det var ju tur för det var ganska kul där. Mårten pekade ut en massa kändisar. Den enda jag kände igen och kunde namnet på var Börje Salming. Nåväl, det bjöds på en massa gott och jag käkade nog lite för mycket... det märktes när jag ställde mig på Wiibrädan imorse.

Nej, ska lägga mig nu. Jag är inte trött men jag börjar bli hungrig så det är bäst att sova ändå. Tomorrow ska jag gympa, spela datorspel och se på TV... men inte samtidigt. Fast det är ju det jag gör när jag gympar med Wii Fit. Öh... min hjärna är lite strange. Det blir väl så när man bara ser på amerikansk TV och spansk webb-TV. ¡Buenas noches!