2015-05-04

Blä... blä... vita lamm? Nej, det är ju får man ska räkna. Om man får... men får får ju lamm. Förvirrande.

Blä är ett bra uttryck för hur jag känner mig. Sooooooooova är vad jag ska göra nu... eller kanske om elva minuter vilket verkar vara snittet för hur lång tid det tar för mig att somna enligt mitt aktivitetsarmband. Wow, en lång mening. Imponerande och ovanligt. Hm, det är kanske vid den här tiden jag borde skriva en bok... eller så är det bara Lergiganerna som pratar. De små, vita pillerna som brukar hoppa in i min mun vid 21-tiden varje kväll... förutom de dagar jag tagit Xanor. Det blir liksom tårta på tårta. Inte för att jag skulle ha något emot en dubbeltårta. Fast det är svårt att äta tårta när man undviker kolhydrater. Jag äter bara kött, grönsaker och frukt. Vill du testa ett gott pålägg (fast jag äter det utan något till) så kan jag rekommendera Lyoner... finns hos Lidl. Tror det liknar medwurst... eller kanske bierwurst... eller något helt annat.

Nej, orkar inte med mer nu. Jag röjde undan saker typ halva dagen. Det ser snyggare ut nu... förutom i alla lådor, hyllor o.s.v. där jag stoppat undan allt. God natt!