2015-05-30

Det var kul att åka båt. Jag kände inte av så mycket ångest eftersom jag tog tillräckligt många Xanor. Nu när jag är hemma och inte tar piller så har jag ångest igen. Inte på grund av båtresan utan för att jag några dagar innan åkte till Mårten... helt utan Xanor. Det var korkat, jag lär mig tydligen aldrig. Igår t.ex. mådde jag inte alls bra. På grund av ångesten så råkade mitt aktivitetsarmband hamna i tvättmaskinen. Jag upptäckte det efter 5 minuters tvätt och tänkte att "jaha, det var de 1200 kronorna". Jag avbröt ändå tvätten, tog ut det dränkta armbandet, lånade morsans hårtork och testade sedan armbandet: det fungerade. Än så länge har jag inte märkt av något knas... får väl se hur det blir framöver.

Nu ska jag ta en förpackning champinjonlyoner, några små körsbärstomater och miniplommontomater i olika färger (som jag fick från Mårten igår) och sätta mig framför TVn resten av kvällen. Det är ju så deppigt väder också... regn och grå himmel... och nästan så mörkt inne att man måste tända lampor.