2015-06-19

Jag fick ett mail till min spanska e-postadress från något företag som skrev och undrade vad jag tyckte om cellulitkrämen de skickade för ett par dagar sedan. *ha, ha* Mårten och jag har en postbox i Spanien så jag beställer nästan allt som är gratis, varuprover och liknande. Har gått med i olika paneler och undersökningssidor också. Om inte annat så lär jag mig mer spanska i alla fall. Men det vore kul att tjäna ihop poäng som man kan byta mot prylar... eller få bli produkttestare.

Idag slog det mig att jag måste börja packa. Känns som att det är tusen saker att göra. Apropå tusen så måste jag spendera några på att köpa saker jag behöver till resan... En del saker finns i samma märken som här i Sverige men är mycket dyrare. Fyra stycken Duracellbatterier kostar runt 50 spänn i Spanien men hos Clas Ohlson får man 12 för mindre än 90 kr.

Jag får lägga mer tid på att packa, annars blir det mycket att göra dagarna innan vi åker. Det är bara svårt att veta var man ska börja. Idag har jag tvättat kläder och gjort rent fåglarnas resebur... men min resväska är fortfarande tom.

Nej, nu måste jag sova. God natt!