2016-06-19

Sitter ensam i en park i Saint-Tropez och väntar på Mårten så vi kan gå till polisen. På vägen hit så var det en snubbe som körde som en idiot, trängde sig och körde hetsigt. Vi visade honom fingret och då körde han om oss och tvärbromsade. Jag tog då fram mobilen och började filma. Sen körde han vidare men efter ett tag så stannade han igen mitt i vägen... säkert för att han såg mig filma. Han klev ur, skrek och viftade med händerna. Han gick fram till Mårten och Mårten vevade förstås inte ner rutan när en aggressiv man står utanför. Vad gjorde snubben då? Han slog knytnäven rakt mot rutan. Det var nog bara tur att den inte gick sönder. Jag filmade allt så vi ska till polisen nu och så får vi se vad som händer. Två saker är extra skit: Det visade sig att idioten jobbar i det p-huset vi brukar stå... så Mårten gick och flyttade bilen. Skit nr 2: jag har inga Xanor på mig. Jag brukar alltid ha några på mig men jag måste ha glömt fylla på.

Glömde skriva också att efter vi parkerade bilen där idioten jobbar, när vi gick ut så följde han efter oss, skrek och hotade oss.

Nu är Mårten här så vi ska gå till polisen.