2021-03-06

Om du bor i Stockholm bör du kanske hålla dig inomhus imorgon eftersom folk som inte tror att covid-19 finns kommer demonstrera. Själv gör jag som vanligt: håller mig hemma och spelar dataspel. Ska nog ställa klocka så jag hinner upp och träna och senare se på TV. Tydligen ska det ske flera demonstrationer i olika länder... Ruptly kanske live-streamar från vissa ställen.

Fan, tiden går så fort. Jag har inte lagt mig för jag får så ofta de där äckliga känslorna när kroppen rycker till... så att lägga mig och sova är ingen höjdare precis. Jag fick några Imovane utskrivet av en läkare på husläkarmottagningen så jag testar att ta en nu innan jag borstar tänderna.

När är det jag ska sänka Xanor till 0,25 mg? Skit, glömde skriva upp senaste gången jag sänkte men jag har de andra uppskrivna och det ser ut som att jag ska sänka nästa söndag (inte imorgon).