2023-01-26

Imorse efter att jag hade tvättat mig så stod jag och smörjde ansiktet med ansiktskräm när BOOOOM en panikattack sköljde över mig. Det var hemskt. Jag mådde jättedåligt, fick illamående och jag blev supervarm… min kropp blev röd… de delar jag såg i alla fall. Jag klarade inte ens av att ta mig till där jag har mina piller… jag var tvungen att lägga mig på mitt iskalla hallgolv och försöka tänka på att inte andas för fort… vilket inte är lätt när man mår skit. Efter ett tag kunde jag resa mig upp och gå in i rummet för att ta Xanor.

Panikångesten är inte så hemsk just nu men jag har fruktansvärt ont i nacken. Jag har aldrig någonsin haft så här ont. Paracetamol och Ibuprofen hjälper knappt. Jag har inte kunnat äta mycket idag heller. Fick bara i mig rivna morötter från morsan och ett äpple.