1995-01-14

Hej igen. De gick klockan sju. Jag och morsan kollade på en komedi klockan åtta. Wow! Vilken kväll va? Imorgon ska jag skriva brev till två av mina brevvänner.

Just nu lyssnar jag på NRJs partymix. Gud, vad dålig den är. Det är bara house och soul-musik. Ingen techno alls. Urtråkigt. Jag trodde att det skulle bli bättre. Swedish dance chart som började klockan åtta är mycket bättre jämfört med det här. Snälla, kan ni inte spela lite bättre musik. Eller varför inte mycket bättre musik?

Jag har ingen lust att gå ut själv och dansa. Men "M" kommer nog inte att höra av sig mer. Skit samma. Let's leave the past behind us. Va!?!?!? Vart tog dansmusiken vägen? Nu spelar de Bruce Springsteen. Åh! Stackarn! Radioprataren som är i sändning nu ska sitta och prata (sända) till klockan sex. Dödspasset.