1995-01-15

Sitter och lyssnar på en radiostation som heter Studio Hit FM. Just nu är det en lista. Hit 60. Det är olika stilar på låtarna. En del har jag aldrig hört förut. Tyvärr så är det inte världens bästa ljud, men det går att spela in ändå.

Imorgon ska jag till Ungdomscentrum. Igen. Jag ska dit klockan 10. Usch! Det betyder att jag måste stiga upp tidigt. Och när man ändå ska stiga upp tidigt så är det lika bra att stiga upp riktigt tidigt. 06:30 blir lagom. Snart ska jag gå ner och äta.

Idag har jag skrivit till två av mina brevvänner. På tisdag måste jag skriva till en annan. Jaha, Studio Hit FM, 94,2 MHz. Så var det visst. Aha. Nu spelar de tredje platsen. En instrumental låt. Känner inte till den. Undra vilken som ligger etta? Vi får väl se. Jag känner inte till låten på plats två heller. Är jag efter på något sätt? Det blir till att lyssna på den här stationen oftare. Jag har hört ettan någon gång tror jag. Hrm. Nej, nu ska jag äta.