1995-01-12

Intervjun gick ganska bra, men jag gick åt helvete. Orkar inte förklara, men jag kan ju säga att jag inte är särskilt mycket gladare än imorse. Idag fick jag två nya brev. Tyvärr så är det två slem som har skrivit tidigare också. En glad nyhet: fick CD-ROM skivan från Aftonbladet som man kunde få gratis. Det var några frågor man skulle svara på. Man kunde vinna en multimediadator också. Det gjorde jag tyvärr inte. Men en gratis CD-ROM skiva fick jag. Det finns massor med olika grejer på. Tyvärr så kan jag inte utforska den eftersom jag inte har någon CD-ROM. Och även om jag hade det så skulle det inte fungera, eftersom man måste ha 386 DX eller snabbare, 4MB RAM och 256-färgers SVGA. Min dator är bara en 386 SX, 2MB RAM och VGA-skärm. Vet inte hur jag ska kunna kolla vad som finns på skivan. Jag vet att en kille på farsans jobb har CD-ROM. Kanske man kan få prova den där? Äh, vi får se. Nu ska jag äta. Shit! Har inte ätit något idag. Jo, en jordgubbsmilkshake, aprikosmarmelad och ett katrinplommon. Det var mycket va? (ett skämt, fattar du väl? pucko!) Nej, vi hörs senare om det nu händer någonting som totalt förändrar mitt liv. Vi synes.