1995-12-19

Jag är lite sur. Nej... rättare sagt: Jag är jävligt pissed off. I söndags satt "C" och jag och pratade hela kvällen. Från 17-21. Men idag när jag såg "C" och en annan tjej (som är patient) prata, så drabbades jag av det välkända fenomenet svartsjuka. Nåväl, jag måste väl ändå förr eller senare lära mig att coola ner i sådana situationer. Just nu sitter de i matrummet. Jag var tvungen att gå därifrån. Knäppt va? Och "A" har förstås inte skrivit. Han tror säkert att jag är någon slags psykopat.

Jag har glömt skriva att jag delar rum med en tant som heter "A". Hon är ganska trevlig, men det finns ett stort problem: hon snarkar. Inte som vem som helst. Nej, det här är det värsta som jag någonsin har hört. Jag har sedan i tisdags sovit ute på soffan. Imorgon (om allt går som det ska) så ska "A" få flytta till ett annat rum. Nej, nu tänker jag sluta. Klockan är nämligen halv sju och nyheterna börjar på TV.