1998-10-26

Har just vaknat. Det var någon kille som ringde fel. Kan inte somna om igen, men det är väl lika bra. Klockan är ju så mycket.

Det här har varit den värsta natten jag har haft på länge. Jag börjar nästan undra om det är influensan jag har drabbats av eller om det är en kraftig förkylning. Hur det nu än är så mår jag skitdåligt. Hela natten sprang jag till toan och spydde. Fick knappt någon sömn. Vid 04 (på morgonen) steg jag upp och satt och väntade på att det skulle ljusna. Jag har fått för mig att det är enklare att sova när det är ljust ute. Jag mår bättre då. Kan det ha någonting att göra med att det var mörkt ute när fick min första panikattack för tre år sedan? Jag tror det.

Jag gick och lade mig när klockan var runt 07, och sov som sagt till 10:30. Det känns kanske en liten aning bättre än igår. Men jag är ganska seg på något sätt. Kanske jag ska ta och kolla tempen.

Jaha... det är klart att man ska ha feber också. Jättekul. Hm...