2000-10-03

Usch, vad jag är trött. Den senaste veckan har jag ställt väckarklockan på nio. Det är bara för att jag ska komma upp lite tidigare... och inte lägga mig så sent. Fast idag vaknade jag innan alarmet satte igång. Jag tror att klockan inte ens var åtta. Jag tog en Xanor på morgonen för jag kände mig dålig. Morgnarna och kvällarna är alltid värst.

Roger borde vara här efter tre någon gång. Det beror väl på hur lång tid det tar hos läkaren.

Jag funderar på att klippa mitt hår någon decimeter. Det når nästan ner till midjan nu. Visst är det fint när man sätter upp håret eller gör en fläta. Men jag gillar att ha utsläppt hår och då ser det inget vidare ut. Så jag ska prova att först klippa ca 5 cm och sedan får vi se om jag går lös med saxen ännu mer...

I helgen som var så beställde jag några saker från en postorderfirma, bl.a. en matta till hallen och några handdukar. De kunde inte ge en leveranstid just då, men senare fick jag ett mail där det står att leveransen kommer ske vecka 47! Det är alltså i slutet av november! Men det gör inte mig något. Jag kan vänta.