2002-09-10

Mårten åkte hem för ett tag sedan. Gårdagen såg ut så här: Mårten och jag väntade ett par timmar men ingen fastighetsskötare dök upp (konstigt med tanke på att de alltid brukar vara snabba). Sedan ringde jag igen och sa att jag skulle iväg... så jag lämnade mitt mobilnummer. Tanten jag pratade med sa att de skulle kontakta mig.

Men när Mårten och jag kom hem från centrum så hade ingen ringt till någon av telefonerna. I förmiddags ringde vi dit igen. Vad var det de sa... inom tre dagar brukar de fixa saker. Men det är ju så jobbigt att vänta!!! Speciellt med de problem jag har med panikångest och så. Okej, de ringer innan de dyker upp... men det brukar oftast bara vara ett par minuter innan. Jag behöver mer förvarning än så...

Jag var tvungen att ta en Xanor för jag mår inte bra. Det skulle vara mycket bättre om fastighetsskötaren kunde säga en dag och ungefärlig tidpunkt (typ förmiddag eller eftermiddag) så att man slipper gå omkring och känna ångest, oro, illamående för en grej som kanske egentligen bara är en struntsak. Dessutom får jag stå ut med att ha ett blött badrumsgolv... för den där hinkidén fungerade inte särskilt bra.

Imorgon är sommarlovet över kan man säga, för då ska jag träffa terapeuten igen.