2003-01-16

*gäsp*. Har svårt att hålla mig vaken, så det är väl lika bra att lägga sig. Det var faktiskt riktigt trevligt på Hovet. Morsan och jag satt ytterst på raden, precis vid en gång... så det var nära och bra ifall man skulle ha behövt springa ut en stund. Men som tur var mådde jag hyfsat bra, det var bara innan vi åkte hemifrån som jag mådde dåligt.

Hela evenemanget var okej, varken bra eller dåligt skulle man kunna säga. Eftersom det sändes live i TV på Kanal 5 så hade de reklampauser ofta. Då passade många på att sträcka lite på benen. Det enda man kunde ha lagom kul med var alla lysstavar som de hade delat ut innan showen. Klockan 22 när allt var över så lyckades jag plocka åt mig två extra självlysande, rosa stavmojänger. *skratt*. På nätet står det att de ska lysa ungefär 6-8 timmar, men när jag tittar på de som hänger här bredvid mig just nu så lyser de fortfarande.

Artisterna... var ganska bra. Jag missade halva Mariah Careys uppträdande eftersom två biffiga säkerhetsvakter fick för sig att ställa sig precis så att de skymde scenen. Inte för att jag är särskilt förtjust i Mariah, men det hade ju varit kul att se ändå. Så jag fick nöja mig med att titta på två... jätteläckra killar istället. *he, he*