2003-01-15

Nu har biljetterna kommit. Jag hade hoppats lite på att det skulle vara platser långt bak någonstans så att man kunde gömma sig lite... men inte. Enligt bilden över de olika sektionerna så kommer vi sitta snett vid sidan om scenen, och på rad 3. Det måste ju vara väldigt nära scenen... Oj, oj, oj vad nervös man blev nu då!

Jag har aldrig varit på Hovet, och alltid när man besöker nya platser (speciellt pga panikångesten) så känns det en aning jobbigt. Så jag letade efter bilder på stället så att man vet ungefär vad som väntar. De enda bra bilderna hittade jag på Djurgården hockeys hemsida.

Jag mådde inte särskilt bra igår, blev snuvig som sjutton. Jag kunde inte gå ut på promenad, men tog mig ändå utanför min ytterdörr ner till tvättstugan och avbokade tiden som jag skulle ha idag. Nu under morgonen har snuvigheten avtagit, men det känns fortfarande inte helt 100. Inte ens 60...