2003-08-03

Det är kanske dags att skriva ett par rader i dagboken igen. Jag har mått sådär de senaste dagarna. Jag är en aning orolig för magen. Tidigare när jag tagit Losec så har det hjälpt nästan direkt. Nu har jag ätit den i 15 dagar och jag känner fortfarande av ontet. Därför ska jag äta Losec i två veckor till.

Jag vet fortfarande inte om jag kommer iväg till Kanada. Imorgon kanske jag får recept på en sömnmedicin, lugnande eller vad det nu var. Det är i alla fall något som läkaren sa skulle hjälpa mig att sova på planet. Jag ska självklart testa den och se hur den fungerar. Men det är ändå inte säkert att jag åker... Fan, jag vill inte må så här. Jag var tvungen att ta Xanor både igår och idag.

Jag och mina päron var på en kort utflykt idag till Dalarö. Nja, själva resan dit är ju inte kort... men vi var inte där så länge.