2003-08-14

Min moster ringde igår. Hon sa att det var synd att jag inte kunde komma till Kanada i år, men att det dyker upp fler tillfällen och att jag alltid är välkommen hos dem. Det var snällt sagt av henne tycker jag. Sedan pratade jag en kort stund med mamma som lovade ta en massa bilder.

Jag är så trött hela tiden... ändå sover jag dåligt på natten. Jag funderar på att ta några Lergigan som jag egentligen skulle använt på planet för att sova. Måste ju få sova en hel natt någon gång. Natten till idag sov jag inte mycket... tror jag la mig vid tolv, vaknade strax efter fem, försökte somna om fast det gick inte så värst bra. Jag borde kanske inte dricka mer av Arlas nya islatte. Kan ta resten imorgon istället.

Just det, magen känns lite bättre nu när jag är inne på fjärde veckan med Losec. Lördag är sista dagen jag ska ta en tablett, sen får vi hoppas på att magsyran bara fräter på det den ska fräta... maten.