2004-10-16

Jag kan inte vara utan Losec. Ingen längre tid i alla fall. För några dagar sedan hade jag så jävla ont i matstrupen, det kändes som att någon skar mig inuti med en vass kniv. Jag låg dubbelvikt på soffan i över en timme och mådde skit. Just nu mår jag inte heller så bra. Vet inte varför, det är kanske något jag ätit eller så är det för att jag sov en stund på eftermiddagen. Jag hade säkert kunnat sova hela natten igenom men det var ju program på TV. Nåväl, när jag har tagit Xanor och lägger mig för att sova men inte får sova ut så mår jag dåligt ibland. Varför jag tagit Xanor? Jo, morsan och jag var i centrum idag och letade efter jeans. Alla bra modeller försvinner ju jämt. *suck* Och så har jag min egen stil, jag följer inte modet speciellt mycket. Jag tar på mig sånt som jag tycker om. När det gäller jeans så gillar jag sådana som sitter åt kring låren men är utsvängda längst ner. Det är tydligen inte mode just nu... eller jo, det är det men då är det jättelåg midja på byxorna. Det passar inte så bra på vintern precis.