2004-10-01

Usch vad jag mådde dåligt igår. Hade ångest men mest illamående. Vet inte om det beror på någon förkylning eller liknande... eller kanske helt enkelt att det känns som att det är så mycket på gång just nu. Min morsa ringde igår och berättade att mormor hade opererats för ett brutet lårben (om jag minns rätt) och så hade hon fått en hjärtinfarkt samtidigt, så läget var ganska kritiskt igår. Jag har inte hört något mer om hur det har gått men jag hoppas att allt ordnar sig. Det är vid sådana här tillfällen som man önskar att avståndet mellan ens släktingar och en själv inte var så stort. Det är inte precis som att man kan hoppa på bussen och vara där på en timme. Bara själva flygresan till Toronto tar ca 8 timmar.

Nu är det dags för lite frukost... yoghurt som vanligt. Jag tycker inte om det men jag tvingar i mig det för magens skull. Sen ska jag dricka lite Echinagard innan förkylningen bryter ut helt. Det kittlas redan lite i näsan...