2004-12-22

Idag var jag ute i blåsvädret ensam. Jag gick ända till brevlådan! Vet inte riktigt vad som hände. Jag fick ett ryck och ville plötsligt posta ett par julkort (om de kommer fram innan jul är rätt så tveksamt). Så jag tog snabbt på mig skor och ytterkläder och kilade iväg till närmsta brevlåda ett par hundra meter bort. Det gick ganska bra faktiskt... jag hann inte tänka så mycket. Hade jag stannat innanför dörren ett par sekunder till och funderat över det hela så hade jag kanske inte kommit ut.

Igår var mamma och jag i mataffären. De hade en speciell kväll för oss som är medlemmar. När vi kom dit blev vi bjudna på glögg och julmust. Inne i affären kunde man provsmaka alla möjliga sorters julmat som t.ex. sill, lax, korv, kött. Sen fick man dubbla poäng på allt man handlade och i kassan fick man en ask körsbärspraliner. *hi, hi*. Passar mig perfekt för jag är tokig i allt som smakar körsbär.