2004-12-17

Jag tog igen lite sömn inatt. 15 timmar!! Nytt personligt rekord! Tjohooooo! För första gången på... jag vet inte hur länge så känner jag mig faktiskt rätt så utvilad. Jag hade besök igår och i förrgår av Mårten. Vi tog det mest lugnt. Vi åkte bland annat in till centrum och trots att nästan alla de 2400 parkeringsplatserna var upptagna så var det förvånansvärt lite folk i centrum och det var inte alls någon stressig stämning. Nåväl, inne på Clas Ohlson var det rätt mycket folk...

Jag tog Xanor när vi åkte till centrum. Men dagen innan så klarade jag av att gå till ett annat centrum med Mårten utan Xanor. Det var hemskt jobbigt precis innan och det kändes som att jag skulle svimma, spy eller råka ut för någon annan obehaglig fysisk känsla. Men jag kämpade mig igenom det hela och på hemvägen kändes det bättre. Ja... fast senare på kvällen när ångesten och alla känslor kom tillbaka med dubbel styrka så var jag förstås tvungen att ta en lugnande tablett. *suck*