2008-04-23

Usch, jag har varit helt knockad av en kraftig förkylning de senaste veckorna. Jag är helt slut... har inga krafter kvar. Men jag ska proppa i mig en massa vitaminer för på fredag ska jag och Mårten in till stan och nästa onsdag ska jag till tandläkaren och laga ett hål. Det kommer gå åt en hel del Xanor... jag brukar ta mellan 1 mg och 1,5 mg beroende på hur jag mår och vad jag ska göra.

Det verkar nästan som att våren är på gång. Solen skiner... fast jag tror inte att det är så varmt ute. Ändå har jag sett flera som går omkring i bara kortärmat. Jag såg till och med en byggjobbare med helt bar överkropp. Det är väl kanske lite överdrivet... hrm. Inne hos mig är det +26 grader och det är ganska lagom... kanske en aning svettigt på natten eftersom jag fortfarande har vintertäcket.

Halv fem... vad ska man hitta på att göra resten av kvällen? Jag är så himla trött. Jag borde diska men jag orkar inte just nu. Äsch, jag ska nog bara ta det lugnt idag och sätta igång med saker och ting imorgon istället. Igår... eller var det i förrgår... nåväl, jag målade i alla fall baksidan av elementet i badrummet. Det såg för jävligt ut innan eftersom byggjobbarna bara målat framsidan. De tänkte tydligen inte på att elementet sitter på väggen precis bredvid dörren så man ser baksidan av elementet när man går in i badrummet.