2008-04-24

Vilken underbar dag! Solen skiner, fåglarna kvittrar och Mårten och jag har vunnit i en tävling. Tjohoo! Det var minst sagt en bra början på denna dag. Det är inte ofta man råkar ut för sådant här så jag ska passa på att njuta. Senare idag ska jag diska, bada och ladda apparater inför imorgon (kamera, mobil, gps).

Förra onsdagen så var Mårten och jag inne i stan. Vi brukar vara ute ganska sent för det är kul att åka omkring och titta på saker. Men det är inte roligt när jag mår dåligt. För att dämpa ångesten så steg vi ut ur bilen och tog en promenad runt Stureplan. Om jag får annat att tänka på så mår jag nämligen lite bättre. Och nog fick jag annat att fokusera tankarna på... mitt på Stureplan så var det en filminspelning på gång (Män som hatar kvinnor). Jag tog upp kameran och fotade lite... utan blixt förstås.