2011-03-25

Gullig hund i MMSet. *he, he*. Om jag hade pengar skulle jag också skaffa en hund... helst en rottweiler, eller en pitbull. Tycker de är så fina. Samtidigt som man får frihet... du vet, vara ute i naturen osv, så blir man ändå låst. Vad gör man med hunden om man ska på bio, handla, ut och festa? Nja, då borde man nog ha en jävligt stor villa med stor tomt... eller liknande. Jag är inte så förtjust i små hundar. Det enda jag skulle kunna tänka mig är Jack russell terrier. Vilken energi de har. *ha, ha*. Annars är jag även en kattmänniska. Den senaste tiden är det tre katter som smyger omkring mitt hus. Igår hade en av dem lyckats ta sig in i porten. Jag försökte locka ut den för det finns säkert de som är allergiska eller liknande... men katten ville bara kela med mig. Den höll på att följa med mig in i hissen till och med.