2011-03-09

Irriterande... varför är alla på en just de dagar när man bara vill vara ifred? Allt är bara skit. Mina föräldrars så kallade internet har strulat hela dagen idag. Jag väntade i flera timmar för att se uppdraget de hade i Big Brother. Vad hände precis när det skulle börja? Jo, först knasade alla kameror. När de sedan kom igång så pajade päronens internet så att jag var tvungen att koppla in mitt mobila bredband. När jag hade gjort det så var uppdraget nästan slut. Skitkul. Och ikväll ville mina föräldrar bjuda på mat och till och med en sådan grej blir så omständig. Morsan har köpt rostbiff. Hallå?! Har jag någonsin ätit rostbiff och sagt att jag gillar det? Nej. Då sa morsan att jag kan få en pizza från frysen. Okej... det är ju snällt. Men nu upptäckte morsan att det är vitlök i och det vill jag inte äta eftersom vi ska ut imorgon kväll på en ganska stor grej och jag vill inte stinka. Jag sa att jag kan äta mina skorpor sen någon gång. Då blev morsan sur bara för att jag inte äter med dem. Jag sa att jag inte hade lust... då gick hon ner till köket och muttrade "ingen lust". Nej, jag vill för fan vara själv ibland och äta i lugn och ro och slippa höra äckliga rapar och pratande med mat i munnen och annat skit.

Jaha, nu funkar inte videon på Big Brother-sidan heller. Toppen. Tur att det finns en chat så man kan få reda på om andra också har problem. *suck* Allt känns bara så jävla jobbigt. Äh, fuck... jag får väl gå ner och äta middag med päronen.