2011-03-27

Jag är fortfarande sjuk. Har ingen aptit idag. Till middag åt jag två skivor Serranoskinka och ett grönt Anjoupäron.

Igår var Mårten, jag och morsan söder om stan och kollade på Jay Smith (som vann Idol). Fast jag ska vara helt ärlig, jag var mest där för Burnt out punks. De är så jävla coola. Jay Smith är också rätt nice, jag såg inte på den säsongen av Idol för jag har tröttnat på att juryn alltid väljer fel. Men han har bra röst och bra... scen-närvaro... kan man säga så? Fast innan verkade han inte på så bra humör. Jag stod och väntade på Mårten som var på toa i huvudbyggnaden vid Hågelbyparken och då gick Jay förbi mig med två gitarrer och såg lite småirriterad ut.

Jag blir alltid så förvånad över hur korta "kändisar" är IRL... i verkligheten. Men jag ser det väl på fel sätt... det är nog jag som är lång. Det känns som att jag har vuxit ännu längre än mina senast mätta 172 cm. Träningen har gjort mina ben mycket rakare. Tror jag har skrivit tidigare om att jag måste lägga när alla mina byxor. Jag har äntligen börjat ta tag i det... lite. Symaskinen står nu här i rummet tillsammans med en stor kasse fylld av jeans. Jag köpte till och med sytråd i rätt färg... men jag vet fan inte var jag har lagt rullarna. Irriterande. Jag måste köpa nya... hoppas att hustomten har kul med mina trådrullar... han frös väl säkert... precis som jag gjorde igår. Jäklar vad kallt det var trots att jag hade typ 5 lager kläder på mig.

Nej, nu ska jag se på TV. Adjöss!