2012-06-15

Idag har jag färgat en av mina tygväskor. Tanken var att den skulle bli grå... den blev svart. Det är ganska snyggt också. Det är kul att färga. Om det inte kostade så mycket med färg så skulle jag nog färga plagg som fan. Fast jag kan i och för sig ta en stor bunt färglösa, tråkiga kläder och färga allt chockrosa. Under större delen av mitt liv har jag haft trista färger (förutom rött) när det gäller kläder... men nu tycker jag bara att det är kul att gå omkring i rosa, lila, ljusblå... neonfärger, pasteller... Ja, jag köper nog lite för mycket kläder. Alla har väl något de gör när de inte mår bra. Jag handlar kläder... fast billiga sådana. Ibland extremt billiga... second hand är faktiskt kul att rota igenom. Jag har hittat många fina kläder för under 50-lappen. Olika kyrkors och religiösa församlingars second hand är nog bäst. De som jobbar där är oftast fucked up men kläderna är i bra skick och luktar inte skunk. *ha, ha*

Jag har precis tagit mina tio-piller... fast jag får väl döpa om dem till nio-piller för jag tar alltid pillerna runt 21. Nu ska jag bara borsta tänderna och fixa ansiktet så hoppar jag i säng sedan.