2012-06-04

Jag känner mig nere... även om jag just nu är uppe (på övervåningen). Jag vet att klockan är mycket men jag har ingen lust att sova. Har ingen lust att göra någonting alls.

Det var roligt för ett par timmar sedan då Mårten och jag var och såg Pitbull. Mårten fixade gratis biljetter. Konserten var bra men vakterna skit och dessutom förstörde de i garderoben blixtlåset på min jacka. Skitkul. Jackan kostade 1500 kr när jag köpte den för några år sedan. Jag får väl skaffa mig en billig jacka som man inte behöver bry sig om ifall att den blir förstörd. Tycker bara det är så jävla dåligt när man till och med har pröjsat för att hänga av sig i garderoben. Tyvärr upptäckte jag bara felet när jag redan var hemma.

Äh, åt helvete med allt och alla. Vad är klockan? Snart fyra på morgonen. Jag kan försöka sova någon timme ändå. Känner för att gympa imorgon... klockan 8. Jag skiter i om jag inte får tillräckligt med sömn.