2013-01-23

Allting suger. Om det inte händer något kul snart så deppar jag ihop. Alla är så jävla sura så ofta... Har inte lust att prata eller umgås med någon. Försöker motivera mina päron att åka utomlands några veckor... både för deras skull men även för min. Jag vill vara själv ett tag. Ja, jag har min lägenhet men där kan man inte vara just nu för det är oväsen hela tiden och så jävla kallt för att varken den främre eller bakre porten stängs ordentligt så det är svinkallt i trapphuset och på varje våning. Folk vandaliserar dörrarna med flit bara för att de glömmer sina jävla elektroniska brickor. Det var bättre när det var portkod... och då kunde man även öppna portarna med nyckel. Hm... det måste betyda att om elektroniken pajar samtidigt i båda portarna så kommer ingen in i huset. Äh, idiotiskt.

Allt är fucked up. Jag har fortfarande ont efter operationen. Vet inte om jag skrivit om tjutamdet i mitt öra. Jag tog 3 st Xanor tidigare idag så minnet är skit det också. Ursäkta om jag upprepar mig. Efter besöket hos yrseldoktorn så försvann nästan yrseln direkt och efter några övningar kändes det mycket bättre. Någon dag senare upptäckte jag att det tjöt som fan, framförallt i vänstra örat. Det har tjutit i en månad snart och det är jävligt irriterande. Jag fick en känsla av att jag redan skrivit det här tidigare.

Men vad fan... varför knappar jag in allt det här från mobilen. Det har säkert blivit mängder av stavfel. Fuck it, jag ska lägga mig... jag fryser som fan... inombords... och inte kan jag bada heller med mina sår.

Ursäkta att allt jag skrivit blir som en enda stor klump. Det hjälper inte att jag gör radbrytningar... nya stycken eller vad fan det kallas.