2013-01-29

Depp, depp, depp. Nej, inte skådespelaren... mitt huvud. Känns som jag blir knäpp snart. Om det inte lät så jävla mycket i mitt hus skulle jag vilja vara där, dra täcket över huvudet och sova tills jag dör.

Allt är så jävla tråkigt och tjatigt och frustrerande. Jag vill bara bort. Jag får väl gå med i armén, åka till något land långt bort och skjuta folk som förtjänar det. Det vore mycket roligare än det här skitlivet. Jag vet vad du tänker... Skjuta folk? Ja, jag skulle inte ens blinka om någon bad mig skjuta en annan person. Djur däremot skulle jag aldrig kunna skada. Ibland klarar jag knappt av att se naturprogram... Jag stänger hellre av TVn eller byter kanal... för att slippa se djur som lider.

Du får tro att jag är knäpp som tycker så men jag gillar inte människor... de sårar en bara hela tiden.