2013-01-13

Folk på nätet är så skumma. Någon snubbe blev sur för att jag tog bort hans kommentar på en sajt. Det gör jag alltid när någon lägger in en länk till någon sida... oavsett vad det är. Men att bli upprörd över att jag tog bort kommentaren... jösses, vad idiotiskt.

När man sitter här med flera stygn i magen, smärta, illamående, trötthet o.s.v. så verkar allt annat bara löjligt. Jag tog bara Citodon de första dagarna för jag fick en biverkning som jag sedan läste är jättevanlig: illamående. Det fungerar inte med min ångest så jag står hellre ut med smärta. Det börjar även klia vilket borde vara ett bra tecken på att såren läker. Idag har jag inte tagit några piller utöver de vanliga... ja, förutom Postafen mot illamåendet. Men tidigare dagar har jag ätit 4 st Xanor... per dag. Än så länge känns det okej, men mår jag allt för dåligt så har jag tabletterna stående bredvid sängen. Eller... så kanske det är bäst att jag tar några nu... så jag vet att jag sover bättre. Äh, jag vet inte hur jag ska göra.