2013-01-21

Det var ingen bra natt inatt. Det gjorde mer ont i såren än tidigare... det måste bero på att jag fick brun kirurgisk tejp hos husläkarmottagningen. Hon som tog bort stygnen sa att den var bättre än den vita tejpen... men när vi frågade en gubbe på apoteket så sa han att det inte var någon skillnad. Jag har bett morsan köpa brun tejp idag så får vi se sen hur det funkar. Jag var tvungen att sova hela natten på rygg för det gjorde ont annars. Jag vaknade säkert 30 gånger och när klockan var halv fem så pallade inte min rygg med mer. Dessutom kom mensen igång också... så jag steg upp och satte mig och spelade på datorn.

Ja, just det. När jag var vaken en gång inatt så hörde jag något som lät som fågelfisar... ja, faktiskt. Sedan hördes en duns. Fan, tänkte jag. Hoppas att honan inte klämde ut ägget. När jag kollade för en liten stund sedan så låg ett krossat ägg på burgolvet...