2014-06-01

Har tvättat lite kläder idag. Har flera högar som måste tvättas innan semestern. Nåväl, semester är det väl knappast... byte av miljö passar bättre in. Jag har fortfarande inte packat upp allt från resväskan från förra året. Vissa plagg ska jag nog bara tvätta och sedan slänga ner i resväskan igen. Ärligt talat så vet jag inte exakt vad jag har i den. Min Zippo-tändare borde finnas där... tror jag. Nej, jag röker inte. Tycker bara det är coolt med tändare... och kanske bra att ha ibland. Ha, ha... vad rolig jag är... coolt med heta tändare.

Känner mig mer nere än någonsin. Allt känns meningslöst... fast kanske ändå inte. Annars skulle jag inte tvättat. Äh, jag vet inte. Jag sov två nätter hos Mårten och var även ute med hans familj och åt på restaurang... med 4 stycken Xanor (totalt 2 mg) i kroppen. Det var både jobbigt och trevligt. Mårten bjöd på omelett med ost också... jättegott. Vi kollade på film också. Trots allt det så kände jag mig deppig och det hjälpte inte att Mårten nästan alltid har persiennerna nere. Mörker är inte deppighetens vän precis. Just nu är det också mörkt. Jag är inte ett dugg trött men jag borde lägga mig eftersom Mårten kommer förbi tidigt imorgon för att hämta min lägenhetsnyckel. Det är hantverkare som ska in i min lägenhet och Mårten har erbjudit sig att vara där när de jobbar. Då slipper jag ta piller och ge mig ut... för jag sitter hellre här... och luktar på blommorna. Nej, jag har inga växter som blommar. Jo, en faktiskt: Kristi törnekrona. Den har rosa blommor men det går även att köpa med vita blommor. Man får akta sig för taggarna är jäkligt vassa och får man växtsaft på sig bör man tvätta bort det direkt eftersom den är giftig.

Nej, orkar inte skriva mer nu. Ska borsta tänderna och lägga mig... och drömma mig bort till bättre platser.