2014-06-06

Vem kunde ana att det skulle vara så roligt att översätta saker... Kallar verkligen tyskar p-piller för "Antibabypille"?

Ännu en dag med hemskt väder har passerat. Jag har inte gjort något vettigt alls. Har känt mig ganska borta och bara längtat till det blir dags att lägga sig. Min mage har krånglat idag. Inte med bråcket (inte mer än vanligt i alla fall) utan på grund av mat. Vet dock inte vad allt bubblande och spring till toaletten beror på. Det enda jag har ätit idag är:

Frukost: Actimel, 3 skivor vattenmelon, en ananas/banan/kokos Froosh

Lunch: Gooh Kycklingfilé i basilikasås med spenat och tagliatelleknyten

Mellanmål: Cavalier vit choklad steviasötad hallon/mango och en halvliter Milbona lång hållbarhetsmjölk 3,5 % fett

Sedan åt jag förstås lite ur burken från Findus Köttfärssås Italiensk... men den var inte så god. Jag har inte ätit middag än. Vet inte vad jag ska äta. Det blir kanske bara en smoothie... eller ett kex.