2017-03-26

Ja, klockan är mycket men jag fastnade i spelet. Killen som var ledare i mitt team lämnade över allt på mig och stack till ett annat team. Jag skickade ett meddelande och frågade om han hade lämnat teamet. Man vet ju aldrig om han fått kontot hackat, tryckt fel eller liknande. Jag satt och funderade om jag skulle ta på mig rollen som en riktig ledare och bygga ett starkt lag. Sedan tog jag en titt på hur aktiva folk var och det var ingen höjdare. Samtidigt bjöd gamla ledaren in mig till teamet han hade gått med i. Han var inte den enda som bjöd in mig. Jag skrev lite i chatten och blev konstigt nog jättepoppis. Jag fick både vänförfrågningar och inbjudningar till samma team. Vilket team? Det som ligger etta just nu såklart. *ha,ha*. Det känns lite trist att lämna teamet som jag faktiskt hjälpte från nionde till femte plats... men när inte ens grundaren är kvar så känns det meningslöst. Får se hur det nya teamet är. Jag kan inte gå med förrän om tolv timmar.

Usch! Jag lyssnar på franska NRJ via en app på mobilen men för några minuter sedan bröts sändningen. Jag fick starta om appen och PRECIS DÅ hörde jag någon granne spy i badrummet. Äckligt! Jag tog två Xanor tidigare ikväll för jag mådde inte bra. Hoppas min spyfobi inte kräver flera innan jag lägger mig. Ja, jag är jättekänslig... det räcker att höra någon som kräks så mår jag också illa.

Imorgon ska jag till en jourläkare för såret där talgkörteln satt ser inte bra ut. Det varar och det är alldeles rött och ömt. Så borde det inte vara efter nästan en månad. Jag har ställt alarmet på klockan sju för att vara säker eftersom sommartid börjar inatt.

Nu ska jag försöka våga mig in i badrummet igen. Jag är i köket just nu och laddar mobilen. Ska kanske höja volymen lite mer för att vara säker på att slippa höra fler obehagliga ljud.