2017-03-27

Jag måste skaffa fler vänner. Mårten var helt störd idag och min morsa tog hans sida. Jag tänker fan inte bry mig ett skit om dem och jag tänker inte spendera ett enda öre på någon annan än mig själv. Jag vill inte umgås med folk som behandlar mig som skit. Det spelar ingen roll om du är snäll mot mig 9 gånger av 10. One strike and you're out.

Min morsa tjatar hela tiden om att hon saknar mig så mycket. Vad förväntar hon sig att jag ska säga? Jag saknar henne inte alls. Hon är ju som ett nervvrak nästan hela tiden och när hennes morsa dog verkar hon ha blivit knäpp... på riktigt. Något är inte rätt i hennes hjärna.

Mårten... han är äckligt fet. Jag mår illa varje gång jag ser honom och hatar honom för att han drar ner mig i äta-onyttigt-mat-träsket. Om jag skulle bli fet som honom skulle jag ta livet av mig.

Nej, jag bör nog inte umgås med idioterna. De sårade mig idag. Mårten på sättet han sa saker och morsan för att hon ALDRIG står på min sida. Jag är jävligt långsynt och kommer aldrig förlåta dem.

Jag borde egentligen ta tillbaka alla presenter jag gett dem. De förtjänar dem inte. Whatever, fuck'em.