2020-10-06

Jösses... såg precis Trump gå in i Vita huset utan mask. Gäller inte karantän för presidenter? Det har ju bara gått... 8 dagar sedan han smittades? Oavsett hur länge så smittar han ju fortfarande! Helt sjukt... och sen ser det inte alls ut som att han har varit sjuk. Man börjar ju undra om han fejkade allt för att antingen få sympatiröster eller för att sälja något icke godkänt preparat...

Äh, jag ska fortsätta klippa naglarna och spela datorspel. Ja, klockan är snart halv två på natten men jag blev bara så störd av naglarna och framför allt den hårda huden nära naglarna som gör att man fastnar i allting.

Jag mår inte så bra. Det är liksom allt på en gång. Min nacke gör fortfarande ont så det är ingen idé att gå tillbaka till samma kiropraktor igen. Han har fått tillräckligt många chanser att fixa problemet. Jag får hitta någon annan eller låta en läkare kolla upp min nacke.