2020-10-26

Ska snart lägga mig. Sitter på toa... händer ingenting. Jag måste käka plommon imorgon.

Min nacke gör jävligt ont. Det blir bara värre för varje dag som går. Det gick sämre att träna imorse... flera gånger högg det till i nacken. Jag är inte en sådan person som skriker ut min smärta men om du hade sett mitt ansiktsuttryck så hade du fattat.

Vet inte vad man ska göra åt det. Husläkaren jag var hos för någon vecka sedan... eller var det veckor? Äh, han undersökte mig i ca 5 minuter och eftersom jag inte har ont i huvudet så fick jag bara muskelavslappnande Paraflex och råd att själv ta kontakt med en sjukgymnast. Vet inte varför jag fick Paraflex... han visste också om att Xanor som jag äter även den är muskelavslappnande. Om jag inte haft min jäkla magkatarr hade han kunnat skriva ut starkare medicin. Fast han pratade i och för sig om Voltaren och det vill jag inte ha... flera jag känner har mått illa av den. Jag har Voltaren gel men den hjälper inte heller. Jag kan smörja in nacken ändå innan jag lägger mig... om 5 minuter.